Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Ιμπαγάσα: Νίκη σε όλα τα ματς που απομένουν

O Άριελ Ιμπαγάσα μίλησε για το νίκη του Ολυμπιακού με τον Εργοτέλη ενώ τόνισε οτι στην Τούμπα είναι αποφασισμένοι να πάνε και να πάρουν την νίκη οποσδήποτε. Στόχος της ομάδας άλλωστε είναι να κερίσει όλα τα παιχνίδια που απομένουν.....




Για το ματς με τον Εργοτέλη:«Στο πρώτο μέρος με τον Εργοτέλη ήμασταν λίγο νευρικοί, γιατί έλειπε και το κοινό μας από την εξέδρα. Δυσκολευτήκαμε να μπούμε στον αγώνα. Πιστεύω ότι σημείο-κλειδί ήταν η απόκρουση του Ούρκο στο πέναλτι. Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαμε με άλλη νοοτροπία, κάναμε γρήγορο γκολ, άλλαξε η συμπεριφορά μας και είμαστε ικανοποιημένοι στο τέλος για τη νίκη με 3-0».



Για τις άδειες εξέδρες του «Γεώργιος Καραϊσκάκης»:«Το να παίζεις χωρίς κόσμο στην εξέδρα είναι πολύ δύσκολο. Προσωπικά δεν μου είχε συμβεί ποτέ στη ζωή μου κάτι τέτοιο. Μόνο εδώ στην Ελλάδα. Είναι η δεύτερη φορά που παίζουμε χωρίς κόσμο μέσα στη σεζόν. Δεν είναι ωραίο σίγουρα, ειδικά για μια ομάδα που έχε μάθει να παίζει με τους οπαδούς της, όμως είναι θετικό ότι κερδίσαμε και δώσαμε χαρά ακόμα και σε αυτούς που βρίσκονταν έξω από το γήπεδο και τους ακούγαμε».


Για τη διαφορά του Ολυμπιακού από τις υπόλοιπες ομάδες:« Εμείς κάνουμε τη δουλειά μας και δεν κοιτάμε τα αποτελέσματα των άλλων. Αν χάνουν βαθμούς είναι θετικό, αλλά οφείλουμε να ασχολούμαστε μόνο με το τι κάνουμε εμείς οι ίδιοι. Δεν έχω σκεφτεί ακόμα τι θα γίνει στη φιέστα, δεν το έχω φέρει στο μυαλό μου. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε και να νικάμε. Η διαφορά από τον Παναθηναϊκό είναι μεγάλη, αλλά πάντα θα έχουμε κίνητρο για να κερδίζουμε.».


Για το ματς της Τούμπας:«Θέλουμε να πάρουμε όλα τα ματς που απομένουν, ξεκινώντας από τον ΠΑΟΚ που διαθέτει μια δύσκολη έδρα. Πρέπει να είμαστε πανέτοιμοι για να κατέβουμε σε αυτόν τον αγώνα και να τους αντιμετωπίσουμε»


Για την πρώτη του σεζόν στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό:«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Η οικογένειά μου, τα παιδιά μου, όλοι μας. Ήταν μια σωστή απόφαση το να έρθω στον Ολυμπιακό. Η ομάδα παίζει καλά, είμαστε πρώτοι. Ήταν μια καλή σεζόν και ελπίζουμε να τελειώσει με τον καλύτερο τρόπο και μετά να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τι θα κάνουμε του χρόνου».



http://www.scorernews.gr/

http://www.on-news.gr/2011/03/blog-post_7437.html